امانه ساعدوووني انا نزل من افرازات بنيه وانا بكره ادخل الثالث عادي ولا
اقرأ المزيد...
انا رحت على الدكتورة وقالت الدم سبعة من يعرف ابرة الحديد لضعف الدم
اقرأ المزيد...
ي بنات انا اخر دورة ليا ١٠/٢٩ والدكتورة قالتلي كل يوم ٦ بكمل شهر يعني انا كملت شهر ١١/٦ كنت كملت اول شهر يبقا انا كده هولد في شهر كام ي بنات
اقرأ المزيد...
السلام عليكم أخواتي 🤍
مين منتظره الحمل هالشهر إن شاء الله على خير .
مين حللت ومين باقي ؟
انا آخر دوره 5 يناير وللحين منتظره تعدي موعدها واحلل 🥺
اقرأ المزيد...
يا بنات انا عايزه اعرف انا في الشهر 2 ولا التالت اول يوم لدوره الشهريه 29/11
ومش فاكره آخر يوم نزولها والدكتور نسيت اسألها والدكتور قالت الولاده في 9
اقرأ المزيد...